نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2179
-
الف
+

جدیدترین خبرها از وضعیت صحی بازیگر سریال «زیر آسمان شهر»

عملیات جراحی قلب «مهران غفوریان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با موفقیت انجام شد.

به گزارش آی فیلم 2، «مهران غفوریان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که روز گذشته سر صحنه تصویربرداری سریال «نیسان آبی» دچار عارضه قلبی شده بود، امروز با موفقیت عملیات جراحی خود را پشت سر گذاشت.

«احسان ظلی پور» تهیه کننده سریال «نیسان آبی» در یک مصاحبه درباره وضعیت مهران غفوریان، گفت: عملیات قلب باز مهران غفوریان امروز صبح سه شنبه ۲۷ میزان (مهر) انجام شد و پزشکان چهار رگ را عوض کردند که خدا را شکر عمل موفقیت‌آمیزی هم بود.

وی درباره زمان بستری بودن مهران غفوریان نیز عنوان کرد: امروز از بخش مراقبت‌های ویژه بیرون می‌آید و به بخش عمومی منتقل می‌شود که احتمالاً چند روزی باید در شفاخانه بستری باشد.

تهیه‌کننده سریال «نیسان آبی» درباره اتفاقی که سر صحنه تصویربرداری این سریال برای غفوریان رخ داد بیان کرد: غفوریان دیروز سر صحنه فلمبرداری دچار مشکل قلبی شد و به سرعت با آمبولانس او را به شفاخانه منتقل کردیم و در هنگام رسیدن به شفاخانه، ایست قلبی کرد که همان جا احیا شد. با این حال قبل از آن هم خودش می‌دانست که باید برای درمان قلبش به شفاخانه برود ولی این اتفاق زودتر برایش رخ داد.

این تهیه‌کننده ایرانی با اشاره به زمان بازگشت غفوریان به پروژه «نیسان آبی» نیز یادآور شد: کار فعلاً متوقف است، بخش‌هایی که از کار باقی مانده بخش‌هایی است که خود مهران غفوریان بازی دارد که حدود ۲ هفته طول می‌کشد.

وی در پایان بیان کرد: ممکن است دوران نقاهت یک ماه طول بکشد اما صحت مهران غفوریان از همه چیز برای ما مهمتر است و تا بهبودی کامل این هنرمند کار متوقف خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

برای سلامتی «مهران غفوریان» دعا کنید

م ا 

نظر شما
ارسال نظر